لیموناد

لیموناد
بایگانی

سلام

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۰۸:۴۸ ب.ظ

سلام من علی رسولی هستم.

من پیشنهاد میکنم که اگر یه برنامه نویس یا بازی ساز یا یه فرد علاقه مند به اینها و یا علاقه مند به داستان نویسی هستید یا اصلا علاقه مند به تکنولوژی هستید وبلاگ رو دنبال کنیدlaugh .

من سعی میکنم بهترین مطالب رو در اختیارتون بزارم ...smiley

کانال اپاراتم : https://www.aparat.com/Captain_programmer

 

limoonad

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۱۶
علی رسولی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی